loading...
دلتنگتم گلم...(عاشقانه)
محمدرضا بازدید : 279 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

شاید بیش از سی سال پیش ، مرحوم آقای سیدعلی رضوی رضوان الله علیه آمده بود منزل بنده ، مرحوم علامه امینی رضوان الله علیه نیز متوجه شدند و آمدند منزل ما برای دیدن ایشان ، بعد از کمی صحبت از مسائل گوناگون ، ذکر صلوات شد وما صلوات با عجل فرجهم فرستادیم ؛ ایشان (مرحوم علامه امینی) به نکته ای اشاره کردند ؛ فرمودند : هر شیعه ای که صلوات می فرستد ، اگر عجل فرجهم در صلواتش بگوید من او رو در ثواب کتاب الغدیر شریک می کنم.[ اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم ]

 

همان طور که میدانید کتاب الغدیر راجع به ولایت امیرالمومنین و اهل بیت عصمت و طهارت است . کتابی است که اگر به آن نگوییم بی نظیر ، واقعا کم نظیر است ، خیلی زحمت کشید این مرد بزرگ ، زحمتی که این مرد کشید تا این کتاب را بنویسد طاقت فرسا بود . لذا در پیشگاه خداوند ، مولا امیرالمومنین و رسول خدا(صلی الله علیه و آله وسلم) بی نهایت ارزش مند و با اهمیت است . لذا ایشان فرمود که هرکس صلوات با عجل فرجهم بفرستد من او را در ثواب الغدیری که به من عنایت کردند شریک می کنم . {اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم}

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا مطالب وبلاگ رو دوست دارید؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 347
  • بازدید سال : 933
  • بازدید کلی : 16,368